Friday, September 9, 2011

Salam Perkenalan

Assalamualaikum...

Sukacitanya saya nak memperkenalkan blog saya ini sebagai tempat mencari tips menabung bagi setiap golongan lapisan masyarakat. Adalah berbeza bagi seseorang individu dalam menguruskan kewangan. Jadi cara menabung jugak adalah berbeza mengikut kesesuaian seseorang. Disini saya dengan sukacitanya ingin berkongsi pelbagai tips tips yang mungkin sesuai dengan anda. Oleh yang demikian marilah perkenalkan blog ini kepada rakan rakan anda dan sesiapa sahaja yang memerlukan maklumat dan kaedah tabungan yang sesuai.

Ps: Sila nyatakan situasi anda supaya saya dapat memberi pendapat dan idea tabungan yang sesuai. sila tinggalkan komen anda atau emelkan kepada saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...